BRACTWO FANTASY

BRACTWO FANTASY

Ogłoszenie

#1 2010-02-15 21:42:45

 Samurai

I OSTRZEŻENIE

Skąd: Galeria Cieni
Zarejestrowany: 2009-12-17
Posty: 419
Punktów :   

Muzyka,muzyka,muzyka

Muzyka jest dla ludzi baaardzo ważna.Bez muzyki bylibyśmy nikim.Muzyka przekazuje uczucia,emocje.Odpręża,odstresuje i..wierzcie lub nie sprawia że ból głowy odchodzi ( a ja osobiście słucham muzyki do snu.Tak kołysanka xD ).
Dla mnie osobiście muzyka jest wszystkim gdyż sam jestem muzykiem.Z czystym sercem mogę się przyznać że jestem muzykiem.Kiedyś grajac na gitarze klasycznej mówiłbym że uczę się grać.. szczerze nie wychodziło mi.Mimo iż zmieniłem struny oryginalne z Hohnera HC 06 które de facto miały rok, na nówki D'Addario Pro Arte EJ45 Normal Tension i nie spodziewałem się że ktoś ją kupi ( bo swego czasu wystawiłem ją na sprzedaż ) to ktoś ją chciał.I kupił.. świetny sprzęt za 300 zł poszedł w dobre ręce.I tak jak mówiłem kiedyś powiedziałbym że uczę się,teraz powiem.. gram.Kupując elektryka wskoczył momentalnie na wyższy poziom grania i bytu muzycznego.
Mogę się pochwalić moim cudem,oczkiem w głowie,miłością mego życia i żoną za razem
http://img97.imageshack.us/img97/4341/gallery87194258500x500.jpg

Jeśli chodzi o samą muzykę to uwielbiam metal i jego podgatunki np. heavy metal, trash metal, nu metal , industrial metal jak i hard rock ,sam rock.Nie obce są mi też rytmy polskiego hh i rapu czy reagge.

Wypowiadajcie się bowiem cytując dwa kawałki hip-hopowe

    A ja mam ten, ukajam dla tych którzy połykają swój cień
przechodzą przez to życie jakby szli przez zły sen
ja wiem oni wiedzą, że ja też dobrze wiem
muzyka jest jak tlen


---------------------------------------------------


Warszawa, Paryż, Berlin czy Dakar
bo muzyka jest językiem wszechświata
tego nie da się zatrzymać

Nowy Jork, Haga, Londyn czy Praga
bo muzyka jest językiem wszechświata
to jest muzyka pełna ukrytych treści


Hana-wa Sakuragi , Hito Wa Bushi

Offline

 

#2 2010-02-15 22:08:41

Anghelus