Ogłoszenie

#1 2010-01-22 21:39:12

Wilk

Wódz

1966367
Skąd: Mierzęcice City
Zarejestrowany: 2009-09-24
Posty: 1082
Punktów :   

Wrad

1. Wrad

2. Harakr

3. Łowca

4. Nieznane

5. Jako harakr nie może używać broni.

6. Wygląda jak typowy przedstawiciel swojej rasy. Ubiera się jedynie w przepaskę biodrową jednak kiedy znajduje się wśród przedstawicieli innych ras (czyli zasadniczo zawsze) ma na sobie również sponiewierany, czarny płaszcz z kapturem, który zasłania całe jego ciało i nadaje mu dziwny i bezkształtny wygląd.

7. Bardzo inteligentny oraz przebiegły. Nie interesuje się losami innych i dba tylko siebie. Zazwyczaj jest spokojny jednak kiedy już wpadnie w szał praktycznie nie da się go powstrzymać. Wrad to również bardzo pamiętliwa osoba, która nigdy nie zapomina ani nie wybacza wyrządzonych sobie krzywd.


8. Jego wczesne losy są nieznane. Głośno zaczęło być o nim dopiero podczas roku Najazdu kiedy to przyłączył się do armii Redava Nikana gdzie wsławił się swymi szalonymi i sadystycznymi czynami co zwróciło uwagę samego wodza. Po pewnym czasie i po wielu walkach harakr wszedł do elitarnego grona członków Rady Żmij i stał się postrachem całego kontynentu (chociaż niewielu widziało go na własne oczy).

9. Członek Rady Żmij

10. Cechy rasowe:
-widzenie w ciemnościach,
-mocna głowa,
-odporność na magię,
-regeneracja,

Umiejętności rasowe:
-walka wręcz (10 pkt)-mistrz
-ukrywanie się (5 pkt)-zaawansowany
-skradanie (5 pkt)-zaawansowany
-tropienie (5 pkt)-zaawansowany

Umiejętności nabyte
-pisanie i czytanie (4 pkt)-początkujący

11. Jak każdy harakr uwielbia elfie oraz ludzkie mięso i nigdy nie przepuszcza okazji aby go zakosztować (oczywiście jeśli może potem ujść z życiem).


Drar Mosra ur jugr Irer hrar!

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi