BRACTWO FANTASY

BRACTWO FANTASY

Ogłoszenie

#1 2009-12-11 17:01:14

Wilk

Wódz

1966367
Skąd: Mierzęcice City
Zarejestrowany: 2009-09-24
Posty: 1082
Punktów :   

Wstępne ustalenia!

Poniżej podane jest to co ustaliliśmy Razem z Golemem, Blackiem i Paczkiem.

Wszelkie propozycje poprawienia zasad i świeże pomysły miło widziane


Zacznijmy od ogólnego tła fabularnego. Po wielkiej wojnie bogów stary świat zostaje w większości zniszczony a dawne państwa upadają. Następuje wielka migracja ocalałej ludności na nowy kontynent. Część dawnych bogów odchodzi w niebyt, inni są osłabieni, pojawiają się nowi bogowie. Nasze działania rozpoczynają się 100 lat po wojnie bogów. Na nowym kontynencie istnieją dwa Bractwa. Jedno dobre a drugie złe. Spierają się one o wszystko. Są to zarazem najsilniejsze (a przynajmniej jedne z silniejszych państw). Oprócz Bractw ważnym państwem jest również Sanktuarium (nazwa robocza). jest to jakby państwo kościelne, rządzi nim najwyższy kapłan Boga równowagi a zamieszkują go praktycznie wszystkie rasy. państwo to jest gwarantem tego, że żadna ze stron konfliktu (dobro i zło) nie zniszczy nigdy doszczętnie swojego przeciwnika (gwarancje te zapewnia jak latwo się domyślić Bóg Równowagi ). Tak wyglądałby rys fabularny

Zasady działania państw podane są w odpowiednim temacie więc nie będę tego jeszcze raz pisał

Co do kierowania postaci, zmienia się parę istotnych elementów. Sile postaci wyznaczają stopnie (od 10 do 0). Postacie o stopniach 10-5 muszą posiadać swojego mistrza (postać o stopnie 3-2). Postacie o stopniach 5 i 4 są "wolnymi strzelcami. Jesli postać chce awansować na stopień 3 i wyższy musi zostać uczniem u Mistrza danej strony  (dobra, zła). Decyzję o awansie danej postaci podejmuje Mistrz Bractwa (dobrego lub złego). Decyzję musi zaakceptować admin. Postaci stopnia 1 posuadają Wiceadmini a stopnia 0 Admin. Stopnie to nie rangi więc prosze nie mylić ich ze sobą! Przy awansie na wyższy stopień postać dostaje 5 pkt do rozdzielenia pomiędzy wybrane przez siebie umiejęstności (listę ich umiescil już Golem w odpowiednim temacie). Każda postac zaczyna z 5 pkt do rozdzielenia. Każda rasa ma przypisane do siebie pkt przy wybranych umiejętnościach. Zasady walki nie zmieniły się zupełnie


I to by były chyba wszystkie obecne ustalenia Jeśli o czymś zapomnial;em to bardzo proszę o poprawienie mnie


Drar Mosra ur jugr Irer hrar!

Offline

 

#2 2009-12-11 17:21:14

vendetta_222

Wódz

Zarejestrowany: 2009-09-02
Posty: 274
Punktów :   

Re: Wstępne ustalenia!

Ok dzięki za ustalenia dotyczace swiata a raczej fabuły teraz wiem oco chodzi.
Oki jak na razie mamy 2xbractwa, sanktuarium, państwa elfów, krasi i ludzi. Proponuje dodać jeszcze z 3-4panstwa po 4-5prowincji i na tym koniec reszta niech bedzie dzika ew nieupaństwowiona:)
Bogów proponuje zrobić 5-6 na początek(znaczących)
Potem okresli się rasy dokladnie i gdzie jakie występują i dokończy się resztę.
Do rysu fabularnego dodalbym że przybysze nie sa zbyt mile witani na nowym kontynencie, ziemia jest mroczna i niebezpieczna wszedzie pelno dziwnych zwierzat i bestii i wogole staroswiatowcy są zonk WTF sie dzieje bo założyli tylko na wybrzeżu pare państewek. Dobro i zło nie walczą bezpośrednio ze sobą tylko wyręczają sie w walce innymi państwami tak że nie muszą być duże ale mają sporo zwolenników. Dodałbym jeszcze ze cały ten swiat jest jakiś taki przeklety jakby posepny plony sa max średnie gdzieniegdzie tylko normalne(jak na standardy staroswiatowe) pelno tu chorob i innych takich. Co prawda staroswaitowcy utorowali sobie droge na wybrzeżu ale dalej jak na razie sie nie wybierają za bardzo. Wszystkie wolne krainy są rządzone przez różnych większych i mniejszych wodzów regionalnych i cały czas się mielą ze sobą i spiskują.

Staroświatowcy podzieleni i zdziesiątkowani przez migrację wierzą że gdzies w głebi kontynentu istnieje normalny świat taki jaki znali gdzie mozna sie normalnie osiedlic.

(dla tego proponowałbym dać większość państw na wschodzie na wybrzeżu max 3prowincje wgłąb a reszta niech będzie dzika i nieodkryta)

Offline

 

#3 2009-12-11 17:34:46

Colin Vexil

Arcymistrz Bractwa Horten Worial

5207048
Skąd: Nienack
Zarejestrowany: 2009-12-09
Posty: 423
Punktów :   

Re: Wstępne ustalenia!

ale wtedy ja swoich krasnoludów nie bede mogl miec ;D
ale pomysl ogolnie fajny, oggr


Światłość jest mą siłą!

Offline

 

#4 2009-12-11 17:36:20

vendetta_222

Wódz

Zarejestrowany: 2009-09-02
Posty: 274
Punktów :   

Re: Wstępne ustalenia!

kraski tesz maja panstwo swoje:P

Offline

 

#5 2009-12-12 21:18:47

black2511

Rycerz Horten

Zarejestrowany: 2009-12-12
Posty: 675
Punktów :   

Re: Wstępne ustalenia!

z wypowiedzi oggra zdecydowanie popieram tą dotyczącą nieznanych części krainy...  najlepiej żeby było mało prowincji odkrytych (tak na kilka państw) a reszta nieodkryta:)

Offline

 

#6 2009-12-13 02:25:21

vendetta_222

Wódz

Zarejestrowany: 2009-09-02
Posty: 274
Punktów :   

Re: Wstępne ustalenia!

napisze moze tak krainy sa odkryte i znane ale albo lepiej sie tam nie zapuszczac albo zapuscic sie mozna ale tutejszy władyka rządzi w zależności od humoru i jest na tyle niezalezny/psychiczny/bogaty by być niezależnym od państw i nawet one się z nimi liczą. Takich psełdo władców w krainie niezależnej może być na pęczki i żadne państwo wcześniej nie zaprzątało sobie nimi głowy za bardzo.


Edit:
Black podobno zajmujesz się historią więc może najpierw przygotuj historię do przybycia do nowego świata. Dzięki temu będziesz miał przygotowaną połowę roboty do czasu kiedy skonczymy z resztą przygotowań np rasy, państwa itp.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi