BRACTWO FANTASY
1. Siltaris
2. Jednorożec stojący na tylnych kopytach na zielonym tle,nad jednorożcem trzy złote gwiazdy w linii poziomej, przy tylnych kopytach dębowa gałązka
3. Obszar składa się z 7 prowincji( nr 86,87,88,89,90,91 i 92), pokryty jest gęstą puszczą, a na południowym wschodzie znajduje się step. Klimat jest tutaj ciepły umiarkowany, z chłodnymi zimami, zaś na stepach panują chłodne lata i łagodne zimy, ponieważ dominuje tam wpływ morza.
to co widzimy podróżując po Siltaris
4. Społeczeństwo składa się głównie z elfów dzikich( wymieszanie się stepowych i leśnych)(80%), w niewielkiej ilości z ludzi( 10%), niziołków( 5%) oraz pozostałych ras jak gnomy czy zwierzołaki(łącznie 5%), zdarzają się też przedstawiciele innych ras,ale są to raczej przejezdni kupcy,najemnicy i po prostu goście
zwiadowca
myśliwy
elfia łuczniczka
kapłanka Syliany
elfi wojownik
elfi arystokrata podczas łowów
elfia arystokratka
uzbrojona kapłanka
młodsza kapłanka Gael
druidka
wojownik w pełnej zbroi
początkujący zwiadowcy pod okiem mistrza
elfia księżniczka
typowe stroje mieszkańców miasta
zbrojna
królowa Anmonia Tallerth V,obecna władczyni
zimowy ubiór mieszkańców
5. Altyr(nr 91) -stolica Siltaris i jedno z większych miast. Tutaj znajduje sie siedziba królewska, główna świątynia Gael oraz Syliany, dwóch głównych bóstw tych ziem. Tu jest serce i najważniejszy puls państwa.Stąd też pochodzi najcenniejsze i najlepszej jakości drewno.
Vilional(nr 88)- zwany inaczej spichlerzem Siltaris. Słynie z dobrych ziem oraz urokliwego, leczniczego klimatu.Tutaj mieszka najwięcej niziołków,zdarzają sie też gnomy ziemne.Prawdopodobnie na tych ziemiach można spotkać takie fantastyczne stworzenia jak jednorożce.
Kirgham(nr 86)- jedna z baz granicznych i garnizon. Czujni strażnicy stale patrolują te tereny i szybko rozsyłają wieści o ewentualnych zagrożeniach.Znajdują się tu także złoża kryształów.Patrole złożone z elfów i ludzi.
Soltar(nr 92)- kolejna baza graniczna i miejsce koncentracji wojsk, pierwsza linia obrony.Bronią stolicy najzacieklej ze wszystkich oddziałów.Tu znajdują się złoża żelaza oraz większa kuźnia ze zbrojownią.Patrole złożone z elfów i zwierzołaków.
Daleron(nr 90)- tutaj znajduje się miejsce, gdzie naucza się magii i kształcą sie druidzi,duże zagęszczenie gnomów. W trakcie budowy jest słynne obserwatorium( pierwsze spłonęło w pożarze podczas najazdu nieprzyjaciół z Katlahdu).Tu znajduje się również sławetna biblioteka prowadzona przez gnomy.
Belkast(nr 89)- miasto nadmorskie z jedynym portem. Tutaj jest największa koncentracja ludzi, jednak nie zajmują zbyt wysokich stanowisk.Budowane tu okręty słyną ze swojej zwrotności, szybkości i estetyki.Miasto pełne kupców,bankierów,żywszej rozrywki oraz złodziei.Tu łatwo stracić pieniądze,zarówno w handlu jak i na rozrywki.
Annavar(nr 87)- ostatnia baza graniczna,lecz nie jest aż tak liczna jak pozostałe pierwsze.Tu występują bogate złoża srebra.Patrole złożone z ludzi i zwierzołaków.
przykład elfich domostw
wejście do Altyr
siedziba królewska
świątynia Gael oraz Syliany
baza w Kirgham
jeden z elfich statków
6.Panuje tutaj monarchia dziedziczna, najstarsze dziecko z rodu przejmuje władzę.Często w historii zapisało sie więcej królowych niż królów, ze względu na wierzenia w Gael.Obecną władczynią jest królowa Anmonia Tallerth V.Prowadzi politykę silnie skoncentrowaną na sprawach wewnętrznych, zostawiając sprawy z zewnątrz swoim doradcom i generałom.Ze względu na wierzenia, silna pozycję w państwie zajmują kapłani i kapłanki Gael oraz Syliany.Przewodzi nimi Wielka Kapłanka,wybierana na okres dożywotni przez Zgromadzenie Kapłańskie składające się z każdego,kto osiągnął co najmniej trzeci poziom kapłańskiej profesji,czyli odsłużył w świątyni 7 lat i więcej i nosi z tego tytułu szatę barwy ciemnozielonej bez zdobień.Wielka Kapłanka ma ciemnozielone szaty ze złotymi zdobieniami oraz złotą opaskę i pas.Wybiera sobie 3 pomocnicze arcykapłanki( ciemnozielone szaty ze srebrnymi zdobieniami),z kolei one mają tylu pomocników ilu zechcą.Adepci otrzymują na start jasnozielone szaty bez zdobień,a po 3 latach służby otrzymują do szaty jasnozielona opaskę.Kapłani i kapłanki nie obowiązują śluby czystości ciała(czyli mogą zakładać rodziny),z racji takiej,iż kult Gael i Syliany wiąże się też z dawaniem nowego życia oraz odradzania się.
7. Ludność trudni się głównie łowiectwem, leśnictwem i handlem.Handlują najczęściej drewnem oraz kryształami,których pełno w Kirgham. Bardzo strzegą swoich złóż,które są ulokowane w zasadzie niedaleko baz wojskowych.
8. Kraj nastawiony wrogo do Katlahdu, z którym graniczą. Są to głownie najazdy zbójeckie, z jednej i z drugiej strony.Polegają głównie na zemście za jakiś incydent,który dotknął dany kraj i tak cały czas, raz jedni uderzą,drudzy odpowiedzą tak samo. W stosunku do Zła też są wrodzy i to bardzo(gdyby mogli wytrzebili by wszystko,co można uznać za Zło,ale nie są pod tym względem gorliwymi fanatykami,którzy idą na cały świat i mordują w imię Dobra.Wolą stawić wrogom czoła podczas bitew), a do pozostałych całkowicie obojętni i trochę nieufni. Jedynym stałym sojusznikiem jest Liga Slavicka. Jednak gdy jest się ich gościem można liczyć zawsze na azyl i dobrą opiekę.
//grafiki będą systematycznie dodawane///
Ostatnio edytowany przez Anghelus (2010-03-24 14:21:50)
Offline