Ogłoszenie

#1 2010-02-18 20:24:03

Paczking

Zbanowany

7308975
Skąd: Rumia. !
Zarejestrowany: 2009-12-10
Posty: 318
Punktów :   

Cesarstwo Assah Werdin.

http://lh5.ggpht.com/_vXfFjZRTiOA/S8H7P-qAmuI/AAAAAAAAAWU/GrdLoq7KUPA/Assah%20mapa.jpg


1. Cesarstwo Assah Werdin

2.

http://www.icrap.org/pl/herb.jpg
      
3. Wieczne zachmurzenie wywołane w sposób magiczny, brak słońca, częste wyładowania atmosferyczne w postaci burzy nawet w środku dnia, częste mniej lub bardziej obfite deszcze, zimny i porywisty wiatr, dnie nie należą do najprzyjemniejszych, noce są bardzo chłodne i niespokojne.

4.Do Assah Werdin przybywają ludzie, którzy nie mają nic do stracenia, nie kierują się kodeksem czy zasadami, umieją się podporządkować władzy i są wstanie oddać życie za żołd, kobiety i ogólnie pojęty dostatek. Oprócz wygnańców, samotnych strzelców, zapomnianych bohaterów są też ludzie którzy szczerze nienawidzą nowo przybyłych. Kieruje nimi tylko jedna zasada. Po trupach do celu.
Pozostałą grupą są chłopi, nie mają żadnych praw, ich zadaniem jest uprawa ziemi, płacenie podatków, oddawanie znacznej części swoich upraw względem Cesarza. Nie mają przyszłości a zarazem nie mogą opuścić państwa. Dla nich prawo człowieka nie istnieje. Wiedzą że za tym wszystkim stoją nowoprzybyli. . .
Niewolnicy nawet są w lepszej sytuacji niż rolnicy i chłopi, maja oni za zadanie albo usługiwać zamożnym mieszczanom czy szlachcie lub zdobyć sławę i wyzwolenie na Arenie.

5. Nordhaim – ( dokładnie tam gdzie na kolorowej mapie jest 2 ;] )
Stolica całego zła tego świata. . .  Tutaj jest wszystko. Od karczmy po kanalizację. To tu znajduję się największa na Kontynencie Arena walki która cieszy się ogromnie złą sławą, targi a przede wszystkim Pałac Cesarza. Wstęp do niego mają tylko nieliczni. . Musisz mieć dużo zapału i bardzo poważny powód żeby tam wejść.

6. Dyktatura.

7. Chłopi ciężko pracują na całe Cesarstwo są główną ostoją gospodarki i najliczniejszą grupą w państwie. Poważnym punktem jest duża ilość kopalni kamienia szlachetnych a co za tym idzie handel. . naturalne złoża leśne i kamienne również  przyczyniają się do silnej pozycji Cesarstwa.

8.Wrogość wobec Cesarstwa Trantaru i Imperium, z którymi prowadzi ciągłą wojnę. Przyjazne stosunki zachowuje jedynie z Pograniczem.

9. W Cesarstwie panuje zasada strachu. Każdy wie jak postępuje się ze zdrajcami. Raz w miesiącu zbiera sie wszystkich tych którzy zagrażają Cesarstwu do wielkiego lasu (gdzie na mapie jest chyba nr 38) i tam wiesza wszystkich . .  każdy kto przez niego przechodzi widzi tych wszystkich straceńców. Nie jest to najprzyjemniejszy widok. . .

WOJSKO

Główne Siły Cesarstwa:

Klasztor Agasharr (20)
Legion (2000)
Armia Calintown (2000)
Klasztor Magów Atheves (500)
Regularna Armia. (15 000)
Valkirie (500) – Osobista Armia Redava Nikany.


1. Nazwa:
1. Agasharr (star. "Czarne Słońce")
2. http://www.houseblacksun.org/images/blacksun425.gif
3. Działalność organizacji polega na załatwianiu czarnych interesów państwa, np. gdy trzeba kogoś zlikwidować, a szczegolnie, gdy trzeba wziąć udział w jakiejś ekspedycji, nie zdradzając swojej przynależności do Assah Werdin. Jej działalność nie ma nic wspólnego z aktualnymi działaniami dyplomatycznymi czy wojennymi państwa.
4. Organizacja sklada sie z kilkunastu agentów specjalnych. Nie sa sklasyfikowani w konkretne oddzialy, gdyz kazdy ma indywidualne zadania.
5. Klasztor na odizolowanej wyspie. Jednej z trzech nalezacych do Assah Werdin, wysunietej najbardziej na zachód.
http://www.zastavki.com/pictures/1280x800/2008/Fantasy_Flight_over_the_castle_009602_.jpg



[b]1. Nazwa:

LEGION


2. Herb:

http://imgserv.polter.pl/CzarneSzpony.gif 

http://lh3.ggpht.com/_vXfFjZRTiOA/S32nsvwTfEI/AAAAAAAAARA/AedhIZAqaPU/szpony.jpg

3. Organizacja i opis:

Legion to elitarny oddział Assah Werdin złożony w całości z najróżniejszych bestii i potworów, którego pierwszym i obecnym dowódcą jest Wrad. Mawia się, że ten człon armii Redava Nikany wzbudza największe przerażenie w szeregach jego wrogów, większe nawet niż hordy nieumarłych. Legion dzieli się na 5 kohort. Na czele każdej kohorty stoi pułkownik, a jedynym wyjątkiem jest I Kohorta, której dowódcą jest sam Wrad. Każda kohorta ma inne zadania i co się z tym wiąże w ich skład wchodzą diametralnie różne istoty.

4. Oddziały:

V KOHORTA

http://lh5.ggpht.com/_vXfFjZRTiOA/S4AeQDFsVLI/AAAAAAAAAR4/k3FFOtg8gK4/siblogo-speransov.jpg

Jest to kohorta, w której służą Karginy. Sam fakt niewielkiego wzrostu tych stworów powinien budzić raczej uśmiech politowanie a nie paniczny strach jednak ci doskonali łucznicy dziesiątkujący wrogów przy pomocy swych zatrutych strzał ruszają do boju na grzbietach potężnych trójrogich jaszczurów. Bestie te maja na grzbietach przymocowane wielkie ambony strzelnicze, w których mieści się nawet po kilkadziesiąt karginów szyjących do wrogów z wysokości swego bezpiecznego schronienia. Jaszczury, które zwane są jargami stanowią również postrach wśród wrogów, albowiem szczute przez swoich poganiaczy rzucają się bez wahania w największe skupiska przeciwników tratując ich i rozrywając na strzępy swymi rogami. Obecnym wodzem kohorty jest Jerken Nad’ar, będący jednocześnie naczelnym wodzem plemion kargińskich.


IV KOHORTA

http://lh4.ggpht.com/_vXfFjZRTiOA/S4Ad0vclvYI/AAAAAAAAARc/b5Wp00fpFEA/Tatoo_Doggie_by_Cerberus_Underdoggie.jpg

Kohorta ta tworzy kawalerię Legionu. W jej skład wchodzą potężnie zbudowani kandowie odziani w zbroje i dzierżący zakrzywione szable i tarcze z wymalowanymi symbolami Legionu. Dosiadają oni ogromnych trzygłowych psów, cerberów, które sieją spustoszenie i strach wśród przeciwników rozszarpując ich na strzępy swymi kłami i pazurami. Widok wojowników IV Kohorty podczas szarży jest tak straszny, że często zdarza się iż wrogowie uciekają kiedy tylko cerbery ze swymi jeźdźcami pojawią się na horyzoncie. Obecnym wodzem kohorty jest Dargun Żelaznostopy, znany z tego, że gołymi
rekami obłaskawia cerbery oraz z faktu posiadania metalowej nogi, w miejsce odgryzionej przez jednego ze swych pupilów kończyny.


III KOHORTA

http://thorwulfx.googlepages.com/crossed_axes.gif/crossed_axes-full.jpg

Kohorta budząca grozę i szacunek wrogów ze względu na wielkość jej członków oraz ich sprawność w eliminacji wrogów. W III Kohorcie służą potężni Nammerzy oraz ich mniejsi kuzyni Nammeni. O ile rola pierwszych polega na sianiu spustoszenia w szeregach wroga przy pomocy swych maczug to ci drudzy mają bardziej odpowiedzialne zadanie. Ich obowiązkiem jest bowiem oprócz walki pilnowanie aby więksi i głupsi kuzyni w szale walki nie zwrócili się przeciwko swoim oraz aby ich ataki były przeprowadzane z rozmysłem a samobójcze szarże nie miały miejsca. Nammeni stanowią więc jakby mózg kohorty a Nammerzy jej ciało i brutalne ręce. Obecnym dowódcą kohorty jest Narmar, słynny ze swej inteligencji i umiejętności dowódczych. Jest on głównym strategiem legionu i autorem jego licznych i chwalebnych zwycięstw.


II KOHORTA

http://4.bp.blogspot.com/_ZhiIXGz0r8g/SLNL--Rz1TI/AAAAAAAABKM/iPeDhLeTG1M/s400/snake-knot.jpg

Kohorta tworzona przez fanatycznych Lavenów, potężnych Nalasów, meduz, hydr i innych wężowych stworów które gotowe są poświęcić swe życie za Legion i jego przywódcę. II Kohorta to oddział używany najczęściej do nagłych i zaskakujących wroga ataków z powietrza, które wprowadzają w jego szeregach popłoch, zamieszanie i skutkują jego paniczna ucieczką. Niewiele jest bowiem rzeczy straszniejszych od grupy Lavenów spadających nagle z nieba i siekących swymi sześcioma szablami wszystko co się nawinie, wielkiego Nalasa zalewającego wroga strumieniem kwasu lub hydry, która wraz z każdą zadaną jej raną staje się silniejsza. Obecnym wodzem kohorty jest Namel, słynna z tego iż jest jedyną kobietą, która dosłużyła się rangi pułkownika w Legionie. Znana jest również ze swego niemal zwierzęcego oddania i posłuszeństwa Wradowi, którego uważa za coś w rodzaju boga.


I KOHORTA

http://lh3.ggpht.com/_vXfFjZRTiOA/S32nsvwTfEI/AAAAAAAAARA/AedhIZAqaPU/szpony.jpg

Najbardziej elitarna kohorta Legionu. W jej skład wchodzą przedstawiciele najróżniejszych ras, a jedynym sposobem dostanie się do niej jest
osobisty wybór przez Wrada. Z tego też powodu bycie członkiem I Kohorty jest uznawane za największe wyróżnienie i zaszczyt dla wszystkich bestii wstępujących na służbę do Redava Nikany i stanowi przyczynę, dla której są one w stanie dokonywać rzeczy prawie niemożliwych aby zwrócić na siebie uwagę dowódcy Legionu. Ze względu na swój wielorasowy charakter nie można określić jasno specjalizacji kohorty. Służą tu zarówno strzelcy, kawalerzyści jak i wojownicy, dla których urwanie własnoręcznie głowy wrogowi jest największą przyjemnością. Na wysoki poziom morale wojowników oraz ich szaleńczą odwagę i brawurę w walce wpływa przede wszystkim obecność na polu bitwy samego Wrada, która zazwyczaj osobiście prowadzi szarże swych wojsk a jego bitewne dokonania są nieosiągalnym wzorem dla każdej bestii Legionu.

5. Siedziba:



http://www.wallpaperez.net/wallpaper/games/Assassins-Creed-Castle-1160.jpg


Gniazdo- to twierdza będąca siedzibą Legionu. Jest ona dawnym zamkiem Trantaru, który Wrad obrał na swą siedzibę i tutaj spędza najwięcej czasu. Cały kompleks składa się z oddzielnych koszar dla każdej z kohort, karczm, placów treningowy i aren. Nad miastem unosi się wieczna atmosfera strachu i śmierci. Jednak wbrew pozorom na ulicach twierdzy nie leżą co chwila zwłoki zabitych ani odpadki gdyż większość wojowników Legionu, a wśród nich sam Wrad, obdarzona jest niesamowicie czułym węchem, a to że służą złu i najchętniej wybiłyby cały świat nie oznacza wcale, że uwielbiają tarzać się w śmieciach i odpadkach. Dlatego też Wrad nakazuje utrzymywanie ulic i budynków w czystości, tak aby nie drażnić jego nozdrzy. Duże znaczenie ma również obawa przed wybuchem zarazy, która zdziesiątkowałaby cały Legion tak jak miało to już raz miejsce. Paradoksalnie więc zamek zamieszkany przez same bestie i różnorakie zmutowane stwory jest chyba najczystszym miejscem w całym Państwie Zła. Miejscem, które wzbudza największe przerażenie w całym Gnieździe jest podziemne więzienie gdzie trzymane są elfy i ludzie, którzy trafiają na stół dowódcy Legionu kiedy ten uzna, że ma ochotę na odrobinę swego największego przysmaku. Do Gniazda nie mają wstępu osoby spoza Legionu o ile nie posiadają specjalnego zezwolenia od Wrada. Nieumarli i wilkołaki nie są wpuszczani nawet jeśli pozwolenie posiadają.



1.Miasto Calintown.
MIASTO : Calintown–  http://cghub.com/files/Image/005001-006000/5302/991_realsize.jpg

Umiejscowione w górach, podległe królowi który jednocześnie piastuje urząd głównego dowódcy wojsk ( Existes) oraz Cesarzowi. Miasto nazwane na cześć największej  Wampirze  stolicy  znajdującej  się na innym  kontynencie .Wampirza stolica skupiająca wszelkiej  maści   nieumarłe stwory
Władcą miasta jest Existes uciekinier  z innego kontynentu  na którym   zdradził bractwo.  Cesarzowa stolicy  dała  mu  dowództwo  na drugim  kontynencie gdzie teraz  mieszka.
Ustrój – Monarchia

Herb:

http://gfx.gameexe.pl/news/nwn/Herb_20090511100710.png

Liczba Zamieszkałych-
Wampiry – 10 000
Ghule( służba i wojsko ) – 4000
Licze. – 3000

ARMIA CALINTOWN.

Generał  i  władca miasta Existes
[img]http://pu.i.wp.pl/?k=MzY2NzYwMzksMzQyMT … =03_EE.jpg[/img]

Herb armii

[img]http://th01.deviantart.net/fs21/300W/i/ … amarcy.jpg[/img]

Obowiązuje ścisły podział wojska na  : OFENSYWĘ i DEFENSYWĘ.
W skład wojsk defensywnych wchodzą :
- Ghule i nieumarli – 500 jednostek.

[img]http://mightandmagic.bonusweb.cz/mmix/a … v_ghul.jpg[/img]

W skład wojsk ofensywnych wchodzą :
- Wampirzy wojownicy – 1000
(wampirza ciężka jazda )-500

http://images.epilogue.net/users/jae/DarkKnight.jpg

(Wampirza  piechota)

http://digart.img.digart.pl/data/img/vol3/10/19/miniaturki400/708669.jpg

- Licze operujące Magią – 500.

[img]http://images4.wikia.nocookie.net/sfery … x-Licz.jpg[/img]



1. Nazwa:

KLASZTOR MAGÓW ATHEVES
http://www.gram.pl/upl/artykul/20080416123536.jpg

2.    Herb: http://www.electricwitch.com/pentagram2.gif

3. Organizacja i opis:   Na czele wszystkich Magów stoi Arcymistrz Zakonu, ma on bezpośrednią władze nad wszystkimi kręgami oraz zasiada w Radzie Żmii, podlega tylko rozkazom samego Cesarza. Przewodniczy w tzw. Radzie Mentorskiej, która ma wpływ na losy Zakonu.
W Radę Mentorską wchodzą Arymistrzowie poszczególnych Kręgów, składa sie ona z sześciu osób. To te osoby stanowią główną siłę Magiczną w Assah. Są mistrzami w swojej dziedzienie oraz to oni wyjeżdzają szukać nowych adeptów. Starają się zyć z zgodzie oraz panować nad wszechobecną rywalizacją.
Każdy kto wspętpuje do Zakonu, zaczyna od stopnia Adepta. Przyjmuje on białą togę oraz dormitorium wraz z innymi adeptami.
Po przejsciu pierwszych treningów, oraz ujawnieniu się specjalizaji zostaje on przydzielony do Kręgu i dostaje rangę Starszego Adepta Kręgu, wraz z tym zaszczytem przyjmuje uczniowską togę Kręgu oraz drąg który jest jego jedyną bronią. Zostaje przydzielony do dormitorów wraz z innymi Starszymi Adeptami.
Po skończeniu nauk, oraz przejściu wszystkich prób i święceń, Starszy Adept otrzymuje range Maga, dostaje szatę Maga oraz własną komnate, może posiadać swoje rzeczy materialne oraz opuszczać zakon wedle własneg uznania czego adepci robić nie mogli, ponad to każdy Mag ma prawo wziąć pd nauki Starszego Adepta, dodatkowym obowiązkiem Maga jest służba lekarza w Atheves.
Następnym stopniem jest Arcymag, jednak potrzeba wielu lat nauki aby osiągnąć ten stopień, Arcymag posiada zdobioną szatę kręgu oraz własną komnatę , zasiada w Radzie Mentorskiej, ponad to, Arcymagowie są opiekunami Zakonu oraz to oni decydują nad przyszłosią Adeptów.


4. Oddziały: Krąg Ognia  - wysławiają cześć Boga Hirgor’a, wierzą z moc swiętego ognia, przedstawicielami tego kręgu są ludzie którzy ponad wiedzę i mądrość wybieraja siłę i moc, często nie liczą się ze zdaniem innych oraz preferują rozwiązania siłowe.

Krąg Ziemi – wysławiają cześći boga Ungvar’a, wierzą z Moc Natury oraz moc wszelakiego stworzenia, są swietnymi medykami, perfekcyjnie opanowali sztukę zielarstwa oraz lecznictwa. Słyną z wielkiego rozsądku.

Krąg Powietrza – wysławiają czesc boga Shayal’a , słyną z męstwa oraz bohaterstwa. Krąg ten należy do ludzi zdecydowanych, niebojących sie ryzyka oraz konsekwencji swoich działań. Legendy głoszą iż sam Shayal obdażył ich niebywałym szczęsciem oraz umiejętnością wychodzenia z opresji.

Krąg Wody – wyznają mądrość Otala, spokojni i opanowani, swojej siły i mocy szukają w księgach i mądrości przodków, umia ja wykorzystać do obranego celu, nie wahają się użyć swojej Mocy.

Krąg Ciemności – krąg ten odbiega całkowicie od pozostałych, wyznaje on siłę o moc Bogów Athelasa i Martarora, jest to krąg gdzie mogą dostać sie tylko najbardziej utalentowani oraz wytrwali uczniowie, ich siła opier sie na Czarnej Magii oraz wszelkiemu Złu. Najbardziej z tajemniczych kręgów, nie biorą udziału z żadnych rywalizacjach, słyną z gniewu oraz mistycznych tatuaży pokrywających ich ciało.

  SZATY :
Adepci – http://www.padawansguide.com/anakin/images/firstglance/Anakin_boy.jpg
Starsi Adepci Kręgu. - http://www.psu.com/media/articles/sub-zero_render.jpg
Magowie - http://img1.gildia.pl/_n_/literatura/tworcy/trudi-canavan/wielki-mistrz/okladka-640.jpg
Arcymag - http://members.multimania.co.uk/lupin13/Clipboard26.jpg
Kolory szaty i zdobień są odpowiednie dla danego kręgu.
KOLORY KRĘGÓW :

Ognia  -  czerwono – bordowy
Wody -  niebiesko – biało
Ziemi – czarno – brązowo – żółty
Powietrza – biało – błękitno – złoto
Ciemności – czarno – fiololetowo.



5. Siedziba: Ich siedzibą  Mieści się w Atheves, nie bez powodu zresztą, bowiem miasto to zostało nazwane ,, Szpitalem Assah ,, - całe miasto ( które jest  dość sporych rozmiarów ) jest jednym wielkim kompleksem szpitalnym.Główną częśc stanowi szpital dla wojsk i bogatszych obywateli kraju, jednak wg. Legend, nikomu nie odmówiono w nim pomocy a przybysze którzy tam weszli, na zawsze doznali spokoju. . .
Co do samego Zakonu, stanowią go Magowie wszelakich żywiołów którzy stacjonują w Atheves oraz są głównymi medykami szpitala.
Ich faktyczną siedzibą są katakumby znajdujące się bezpśrednio pod miastem, tam znajduje się główna siedziba Arcymistrza oraz cały Klasztor.
Magowie raz do roku ruszają w świat i szukają nowych adeptów wśród małych dzieci  które przejawiają sie talentem czy jakimkolwiek darem. Tam zabierane, są szkolone na Magów Cesarstwa. Klasztor daje przyszłym Magom wiele możliwości i słynie przedewszystkim ze swoich żelaznych reguł.
Tradycją Zakonu jest powszechna chierarchia oraz rywalizacja pomiędzy przedstawicielami żywiołów. Ogień i Ziemia rywalizują odwiecznie z Powietrzem i Wodą, Ciemność pozostaje neutralna.
http://www.bible-history.com/jerusalem/first-century-jerusalem_shg.jpg
http://l.yimg.com/jh/content/p/1/1169708/assassins-creed-20071114082052596_screen001.jpg



1. Nazwa:

REGULARNA ARMIA ASSAH


2. Herb: http://www.brandsoftheworld.com/brands/0021/3794/brand.gif

3. Organizacja i opis:

Najbardziej pospolita z armii Assah Werdin. W jej skład wchodzą rekruci, którzy z własnej (nie zawsze) woli wstępują w jej szeregi aby zdobyć sławę w walce z wrogami Redava Nikany. Regularnym wojskiem dowodzi Nessir, któremu podlegają generałowie odpowiedzialni za poszczególne formacje wchodzące w jej skład.

4. Oddziały:

PIECHOTA:

-Miecznicy – kolczuga, Średnia zbroja płytowa mało ograniczająca ruchy.
Ekwipunek – miecz, tarcza, nóż. Na tarczy jak i zbroi wyryta jest głowa węża. [ jednostka ciężka – 3 tyś ]

http://srodziemie.sfan.pl/grafiki/newsowe/witch_king.jpg

           
-Włócznicy – lekka zbroja płytowa wyłożona na najważniejszych częściach ciała.
Ekwipunek – 3 drewniane włócznie, krótki miecz, nóż, duża okrągła tarcza z symbolem węża, hełm. [ jednostka lekka – 3 tyś. ]

http://larvalsubjects.files.wordpress.com/2008/11/troy_achilles_brad_pitt.jpg


-Łucznicy, Kusznicy – lekkie zbroje, kaptury oraz długie szaty,
Ekwipunek – długi łuk/ kusza, kołczan, długi nóż bojowy, sztylety. [ jednostka lekka 2 tyś]

http://disciples.phx.pl/D3/Img/drzewkorozwoju/big/lucznik_d.jpg 


-Nordelag  - Armia dzikich wikingów. Słyną z okrucieństwa, agresji, twardych zasad oraz niespotykanych metod walki. Siejąca prawdziwe spustoszenie w szeregach wroga.
Ekwipunek : miecz, nóż oraz topór bojowy, tarcza z czerwonym krzyżem oraz świętymi runami jako obwód tarczy, kolczuga  z elementami zbroi płytowej, wszystko pokryte futrami zwierząt, charakterystyczne hełmy oraz włócznia.   

http://i227.photobucket.com/albums/dd215/neosarmata/warr.jpg

                                                                                                                                         
JAZDA:

-Szarańcza – jazda ciężko zbrojna pustosząca jednostki wroga. Charakteryzują czarnymi płachtami oraz niebywałej woli walki. Słyną z okrucieństwa i niebywałej siły przebicie. Chluba regularnej armii Assah.
Ekwipunek – ciężka zbroja płytowa, czarna szata, włócznia, tarcza, miecz. [ jednostka ciężka 2 tyś ]

http://www.wired.com/images_blogs/photos/uncategorized/2007/03/28/nazgul.jpg
http://img227.imageshack.us/img227/3225/nazgulnb5.jpg
http://static.desktopnexus.com/wallpapers/62858-bigthumbnail.jpg


-Zaraza – lekka jazda, szybko sie przemieszcza, idealna do prostych natarć.
Ekwipunek. – miecz, tarcza, lekka zbroja, płaszcz, włócznia.  [ jednostka lekka 2 tyś ]

http://www21.brinkster.com/rocznice/Foto/Pancerny.jpg


-Dhu Ichaer – lekka jazda włóczników, stworzona do szybkich natarć oraz mieszania szyków  wroga.
Ekwipunek – miecz, lekka zbroja, włócznia, nóż, hełm. [ jednostka lekka 1 tyś ]

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/be/Cavalier-rohan.jpg



5. Siedziba: Cahlander - największe miasto w całym Cesarstwie Assah Werdin skąpane w blasku czerwieni, znajdujące się na południu kraju, od dawna wiadomo ze mieszają tam tylko i wyłącznie żołnierze Assah. W rzeczywistości są to jedne wielkie koszary pełne kuźni i stajen gdzie na okrągło słychać dźwięk wyrabianego oręża, nieustanne treningi i ćwiczenia żołnierzy budzą podziw wśród gości, bowiem nieliczni mają tam prawo wstępu. Miasto to jest jednym wielkim ośrodkiem wojskowym który stanowi główną siłę Cesarstwa przez co obowiązują tam żelazne reguły. Do tego kilka domów publicznych i oberż stanowią uciechę dla wojska aby podnieść im nieco morale. .
Otoczona jest wielkim murem który jest praktycznie nie do przebicia, wieże strażnicze pilnują żeby nikt niepostrzeżenie nie dostał się do miasta, wszystko to, otoczone jest fosą. Tylko jedno wejście jedno wyjście, zasady są proste. Wchodząc tam, wyjdziesz tylko jako żołnierz cesarstwa. Jest to często azyl dla tych którzy przegrali w swoim wcześniejszym życiu. Za żołd i poczucie bezpieczeństwa oddają cesarstwu swoje życie. Niewiadomym jest dlaczego coraz więcej ochotników przybywa do Armii. . .
http://www.3dgrafika.cz/img/_gallery/14/14897.jpg



1. Nazwa:

VALKIRIE

 
2. Herb: brak.

3. Organizacja i opis: ,, Kobiety płonące żywym ogniem ‘’ jak mawiąją niektórzy. Ich bronią są zaostrzne płomienne włócznie oraz miecz.   Valkiria poza mieczem oraz włócznią posiada również swojego konia który tak jak ona sama jest ciałem astralnym. Są doskonałymi wojowniczkami, w swojej sztuce nie maja sobie równych. Każdy kto stanie na ich drodze czeka marny los. . .
   Legendy Kontynentu mówią iż przejeżdzające po świecie stado Valkiri jest symbolem śmierci, wojny i pożnogi. W rzeczywistości tylko nieliczni i najstarsi mieszkańcy kontynentu widzieli ,, Ognistą Hordę ,, gdy ruszyła w swoją  podróż.
Inne źródła oraz księgi mówią o Valkiriach jako ,, kobietach zaklętych w nienawiści ,, bowiem są one z natury łagodne i piękne jednak zmuszane do przybierania swojej demonicznej natury. Podobno ludzie o nieskazanym grzechem sercu i duszy mogą ujrzeć prawdziwą postać Valkiri, jednak jak dotąd nie było człowieka któremu udało sie to zrobić.


4. Oddziały: Jeden silny oddział [ 500 jednostek ]

5. Siedziba:   [-]
http://www.webmastergrade.com/wp-content/uploads/2009/12/Horse-on-Fire.jpg
http://img525.imageshack.us/img525/9849/fireq.jpg
//informacje i grafiki będą na bieżąco uzupełniane//

Ostatnio edytowany przez Paczking (2010-02-24 18:14:22)


Pozdrawiam Prawie Wszystkich.

http://img405.imageshack.us/img405/2190/davidbeckham1546668c.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi