1.Tarok ze szczepu Jaroda 2. Minotaur 3. Wojownik 4. Zachodnie Pustkowia 5. Dwa jednoręczne topory 6. Brązowa sierść, i czerwone oczy to najbardziej charakterystyczne cechy jego wyglądu zaraz po potężnych zakrzywionych rogach. Zwykle odziany jest w lekką zbroje łuskową a przy pasie nosi swoje topory. Pełną zbroje płytową zakłada jedynie na parady lub do poważniejszej walki (czyli wielkiej bitwy, w której biora udział setki wojowników). 7. Porywczy, agresywny i nieokrzesany. Wszelkie konflikty chce rozwiązywać przy pomocy swych toporów i każdą uszczypliwość traktuje jak obrazę imienia swego szczepu. Uważa minotaury za najwspanialszych wojowników i darzy wrogością elfy oraz krasnoludy. 8. Urodził się na Zachodnich Pustkowiach w silnym minotaurzym szczepie jako syn wodza. Po śmierci ojca został przywódcą i prowadził ciągłe najazdy na cywilizowane osady oraz karawany. W końcu atakowani nie wytrzymali i przy pomocy najemnego wojska najechali jego rodziną wioskę (a raczej podziemny labirynt, w którym mieszkał szczep). Od niechybnej smierci uratował go Valentine razem z grupą rycerzy. W zamian za to Tarok złożył mu przysięgę na wierność i wyruszył z nim do Sanktuarium. Na miejscu okazal się byc tak dobrym wojownikiem i wodzem na polu bitwy, że został mianowany jednym z najwyższych generałów. 9. Najwyższy Generał Sanktuarium 10. Doskonale walczy toporami oraz większością innych rodzajów broni. Inne umiejętności nie są powszechnie znane. 11. Prowadzi wieczny spór o wszystko z Ragnarem, jednak mimo tej pozornej nienawiści są najlepszymi kompanami i stale przebywają w swoim towarzystwie rywalizując praktycznie we wszystkim począwszy od tego kto lepiej walczy maczuga aż do szybszego zjedzenia obiadu.
*NPC
|